IEF CD 1053
Svadba u Rakitovici (općina Donji Miholjac)
Rakitovica, 27-28. 5. 1988.
Broj kazete: (1) 2654 mgtf
Snimila i popisnu listu izradila Naila Ceribašić
Snimljeno u Rakitovici - na svadbi Melite Adamović (1970) i Antuna Sklizovića (1969) - 27. 5. (u mladenkinoj kući nakon običaja pletenja vijenca i večere, br. 1-23) i 28. 5. (dan svadbe - od 10 do 11 sati u mladoženjinoj kući, br. 24-29).
—————————————————————————————————————————————————————————————————-
RED. PODATAK O SNIMKU PJEVAČ, KAZIVAČ BROJAČ
BR.
—————————————————————————————————————————————————————————————————-
1. Pjesma: skupina djevojaka, 0:45
Oj Jelo, Jelo, Jeleno žena i muškaraca
Skupina djevojaka: Cindy Adamović (mladenkina obitelj,
(Njemačka 1974, od 1982. u Rakitov), rodbina i prijatelji)
Neda Laslović (Rakitovica 1970),
Neta Skender (Osijek 1970, stalno u
Rakitovici), Danijela Žigmundić (Našice
1973, stalno u Rakitovici)
2. Pjesma: skupina djevojaka 0:58
Čerge pokraj mene idu
OP. jednoglasje
3. Pjesma: žene i muškarci 2:59
Tri livade :|| nigdje lada nema
OP. povremeno dvoglasje
4. Pjesma: predvode djevojke 1:54
||: Rekla (j’) nana da mi daš
te svoje oči što imaš :||
OP. pjevanje na bas, drugi glas pjeva
D. Žigmundić i jedna žena
5. Pjesma: djevojke i muškarac 0:56
Moja diri-dika ore na volo-volo-ve
OP. dvoglasje
6. Pjesma: svi 2:07
Čija kola, čija kola, klepeću sokakom :||
OP. kvintna transpozicija, dvoglasje
7. Pjesma: svi 2:03
Kad čuješ tambure, tamburice glas
OP. postepeno usporavanje tempa,
jednoglasje, zatim dvoglasje
8. Pjesma: svi 1:50
Kraj jezera jedna kuća mala
9. Pjesma: uglavnom djevojke i 1:47
Dok palme njišu grane žene
OP. najviša dionica za tercu viša od
osnovne melodijske linije
10. Pjesma: djevojke i muškarac 2:43
Zeko i potočić
OP. jednoglasje, na kraju pojedinih
redaka dvoglasje
11. Pjesma: muškarac i djevojke 2:04
Zbog jedne divne crne žene
OP. najviša dionica za tercu viša od
osnovne melodijske linije
12. Pjesma: djevojke, zatim ostali 0:57
Ponoć već je davno prošla,
Marijana nije došla ...
OP. nemušto uhvaćena gornja terca,
umjesto iste tonske visine skok za m.
13. Pjesma: djevojke 3:45
Nema te više, Alija, druže moj
OP. dvoglasje, zatim jedoglasje
14. Pjesma: djevojka, zatim ostali 1:22
Na Ilidži, nane, pokraj Sarajeva
15. Pjesma: svi, predvodi najprije 1:24
Pjevaj mi sokole, haj sokole žena, a zatim muškarac
OP. dvoglasje (loše)
16. Pjesma: svi 1:49
Mila majko, šalji me na vodu
OP. jednoglasje
17. Pjesma bećarac: svi 1:22
"Aj, pitaju me iz kojeg sam sela"
OP. jednoglasje i dvoglasje, variran
1. deseterac
18. Pjesma: muškarac i žene 1:26
... oko jasenje,
moj se dragi naljuti na mene
OP. kvintni završetak
19. Pjesma: žena i muškarci 1:34
Oj livado, oj zelena,
što si tako pokošena
OP. jednoglasje i dvoglasje, mali opseg,
dugo zadržavanje na istoj tonskoj visini
20. Pjesma: žene i muškarci 2:11
Rosna je kiša padala
OP. dvoglasje (i troglasje ?)
21. Pjesma: muškarac i žene 2:46
Oj Jelena, ’ćeri moja jedna
OP. pokušaj dvoglasja, dobar vodeći muški
glas
22. Pjesma: muškarac i ostali 3:55
U livadi pod jasenom voda izvire
OP. dvoglasje
23. Pjesma: muškarci 1:33
... pjevaju slavuji,
na Bihavcu brdu grada Višegrada
OP. jednoglasje
24. Užičko kolo VIS "Ana" VIS "Ana": 2 harmonike (Miroslav 2:35
Škorić iz Belišća, rođ. 1953 i Franjo
Majdenić iz Črnkovaca, rođ. 1965),
bas gitara (Zdenko Emes iz Belišća/Valpova,
rođ. 1960), bubnjevi (Dušan Todorović iz
Sente, rođ. 1951, u Belišću živi od 1963)
25. Pjesma: VIS "Ana" (s 3:20
Danas majko ženiš svoga sina pjevačem)
pjevač (Branko Petrović iz Belišća, rođ.
1958) i ostali kao u br.
26. Pjesma: kao br. 25 3:04
... aj ono majka sina ženi
27. Pjesma: VIS "Ana" 3:04
... dođi dragi, bit će poljubaca
VIS "Ana": pjevač (B. Petrović),
harmonika (M. Škorić), ritam gitara
(Dubravko Emes iz Šaga, rođ. 1964, živio
u Valpovu do 1987), bas gitara (Z. Emes),
bubnjevi (D. Todorović)
28. Pjesma: kao br. 27 3:54
Vesela je Šokadija
kad tambura šorom svira
OP. pretopljeno u:
29. Pjesma: kao br. 27 1:26
Crne oči dobro vide i u mraku
opće bilješke:
— obično postoji instrumentalni uvod,
— obično refren pjevaju dvojica
— instrumentali su svugdje varirani
— općenito je pratnja strogo homofona uz kontraritam
— u instrumentalnoj pratnji pjesama često samo harmonije ili trilleri,
— manira je i pratnja uzlazno po tonovima trozvuka u dvoglasju